جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی و فناوری رشد و شکوفایی داشت


به گزارش ایرنا، وحید گلی‌کانی در راهپیمایی چهل‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز شاهد حضور پرشور شهروندان شهرستان قدس در کنار مردم دیگر نقاط کشور در راهپیمایی خودرویی و موتوری بوده‌ایم که حماسه جدیدی در تثبیت آرمان‌های انقلاب و لبیک با فرامین مقام معظم رهبری رقم خورده‌ است.

وی افزود: طبق تصویب ستاد ملی کرونا به جهت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها، راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد و در دو سال اخیر نیز که با شیوع ویروس کرونا مواجه بوده‌ایم  مردم به جهت پاسداری این انقلاب همیشه در صحنه حضور داشته‌اند.

فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه ایران قدرت منطقه است، گفت:  با توجه به حلقه پیرامونی و تهدیدهای امنیتی که در سطح منطقه با آن مواجه هستیم اگر  قدرت مقابله با آن را نداشتیم قطعا با صلح و آرامش حال حاضر مواجه نبودیم، امروزه ایران نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح دنیا حرف برای گفتن دارد و دیدگان دشمنان انقلاب بر مبنای مهار ایران به منظور جلوگیری از تبدیل به یکی از ابر قدرت‌های جهان است.

گلی‌کانی ادامه داد: دهه پنجم انقلاب، دهه تکامل نظام جمهوری اسلامی ایران است چراکه با پشت سرگذاشتن تحریم‌های موجود و خنثی سازی تحریم‌های آینده به رشد و شکوفایی چشمگیری در حوزه‌های مختلف دست یافته است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس عنوان کرد:  مبحث هسته‌ای ایران  صلح آمیز است و دیگر کشورهای دنیا نیز به این دیدگاه رسیده‌اند ولی به جهت واهمه‌ای که از توسعه و پشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند به دنبال کارشکنی می‌باشند.

فرماندار شهرستان قدس اظهار داشت:  جوانان و نسل‌های آینده باید بدانند که امینت امروز، افزایش زیرساخت‌های سطح کشور و دیگر موضوعات مدیون شهدای انقلاب است.

 جوانان شتاب ساخت‌وساز  کشور را به جهت تولید عهده دار باشند

حجت السلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس هم با اشاره به حضور پرشور شهروندان عنوان کرد: امروز مردم مجدد به دشمنان نه گفتند و به جمهوری اسلامی آری گفتند، همچنین وفاداری خود را به آرمان‌های امام و انقلاب ثابت کردند.

وی در خصوص جایگاه جوانان در سطح جامعه اظهار داشت: جوانان محور گام دوم انقلاب می‌باشند و باید ظرفیت‌های خود را به منظور  برای ساخت کشور بشناسند چراکه لازمه آن توانمندی جوانان است و در عرصه‌های مختلف می‌توانند عهده‌دار شتاب ساخت ساز  کشور  باشند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

اکونومیست: اسرائیل گرفتار حلقه شوم شده است – تابناک

  به گزارش تابناک، در دویست و بیست و پنجمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به …