چگونه کارزارهای توئیتری، میدان زورآزمایی رسانه‌ای جنگ غزه شد؟

تهران- ایرنا- مقایسه هشتگ‌های پرتکرار حامی فلسطین و اسرائیل در جنگ غزه نشان می‌دهد هشتگ‌های حامی فلسطینی از نظر تعدد، تکرار و فراوانی و همچنین برترین هشتگ پرتکرار، وضعیت بهتری نسبت به طرفداران اسرائیلی خود در توئیتر داشته‌اند.


منبع

درباره ی nasimerooyesh

مطلب پیشنهادی

بازار بورس، ارز و طلا در هفته منتهی به ۲۳ خرداد

بررسی بورس اوراق بهادار تهران نشان می‌دهد شاخص کل از ۲ میلیون و ۶۴ هزار …