به گزارش ایرنا رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در حاشیه افتتاح این مرکز در جمع رسانه ها گفت: این مرکز به منظور تسهیل در فرآیندهای اداری سرمایهگذاران و مراجعان حوزه صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ایجاد شده است.
مهدی حسینی نژاد افزود: استان کرمان با احداث مرکز پاسخگویی یکپارچه در اجرای سیاست کلان کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشگام شده که فرآیندها را در یکجا متمرکز و به صورت الکترونیکی در استان داشته باشیم.
وی عنوان کرد: از هر معاونت ۲ تا سه کارشناس خبره به این مرکز وارد میشوند تا امور ارباب رجوع که در ساختار گذشته، پیش مدیران میرفت را تسهیل کنیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در واقع با ایجاد این مرکز کارشناسان هرکدام پیگیر امور هر فرد می شوند، ضمن آنکه درخواستهای ارباب رجوع را از نظر زمانی با راه اندازی مرکز پاسخگویی یکپارچه کوتاه کرده ایم و در زمان کمتر فرآیندها انجام می شوند.
وی ادامه داد: همچنین کارشناسان ما نسبت به حل مشکلات مراجعان در این مرکز اقدام می کنند و درخواستهای بیشتر از طریق حوزه کاری هر کارشناس پیگیری می شود.
حسینی نژاد با بیان اینکه درخواست های این حوزه بلافاصله توسط پیامک پاسخ داده می شود افزود: مردم از طریق سامانه ۱۲۴ می توانند به صورت تلفنی در حوزههای مختلف صنعت، معدن و تجارت پاسخ کار خود را دریافت کنند ضمن آنکه فعالیتها به صورت حضوری نیز انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان که در این مراسم حاضر بودند همچنین با حضور در نشستی با حضور تولیدکنندگان استان به مسائل و مشکلات آنان در خصوص طرح شفافیت و درج قیمت تولیدکننده پاسخ گفتند و از ۲ واحد تولیدی آب معدنی و نوشابه سازی در کرمان بازدید کردند.
منبع