به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، تا 19 اردیبهشتماه 1402 تمدید شد.
این جشنواره در سه بخش عمومی «تولید و توزیع محتوا»، «ارتباطات، انتشارات و مستندسازی» و «تبلیغات و تشریفات» و بخش ویژه «ارائه طرحواره جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران» برگزار میشود که اختتامیه آن، ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
علاوه بر مسئولان و کارکنان روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران، هر یک از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه که اثری قابل عرضه در قالب هر یک از محورهای جشنواره تولید کردهاند، میتوانند در این رویداد شرکت کنند.
مهمترین تفاوت دومین دوره جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاه تهران با اولین دوره آن، اضافه شدن بخش «تشریفات» به بخشهای جشنواره روابط عمومی واحدهای دانشگاهی دانشگاه تهران است.
از جمله محورهای متفاوت و نو در این جشنواره میتوان به «ارائه طرحواره پویش تبلیغاتی جذب دانشجوی غیرایرانی» و «ارائه روایت موفقترین تجربه ارتباطاتی یا اقدام در حوزه ارتباطات (درون سازمانی یا برون سازمان) در سال ۱۴۰۱» از جمله محورهای متفاوت و نو در این جشنواره اشاره کرد که به صورت مسئلهمحور و کاربردی به تجربه ارتباطی در نهاد علم توجه دارد.
در بخش ویژه، یک طرحواره برگزیده و دو طرحواره شایسته تقدیر معرفی و تجلیل میشود. همچنین تحلیل محتوای کلیه طرحوارههای دریافتی و طرح و برنامه نهایی جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران در روز ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با هشتادونهمین سالگرد افتتاح دانشگاه تهران رونمایی خواهد شد.
متن کامل فراخوان را از اینجا دریافت کنید
انتهای پیام
منبع